نینیحر چیست ؟ for Dummies

Wiki Article

بسیاری از تینیجر های معروف که در شبکه اجتماعی اینستا فعالیت دارند شهرت بسیاری در این شبکه به دست آورده اند زیرا طرفداران آن ها کودکان و نوجوانان بسیار کم سن و سال هستند و علاقه بسیاری به دنبال کردن آن ها دارند اگر به پیج اینستاگرام هر یک از این افراد مراجعه کنید بیشتر از ۲ یا ۳ کا فالوور دارند و این فالوور ها کسانی هستند که آنان را الگوی خودشان قرار می دهند بیشتر کودکان و نوجوانانی که در شبکه اجتماعی اینستا در کشور ایالات متحده آمریکا فعالیت می کنند چهره بسیار زیبایی دارند و از طریق چهره زیبایی که دارند به شهرت فراوان رسیده اند.

معمولا افراد نوجوان و جوان، ذهنیتی خلاق در تجسم موضوعات تخیلی دارند. داستان این سریال، درباره تعدادی نوجوان است که به دنبال کشف حقایقی درباره وقایع ماورائی هستند.

فرزند آنها شارلوت بود که با ازدواج با پیتر داپلر طی یک پارادوکس دیگر، صاحب الیزابت میشوند.

در قدیم کلمه بلاگ یک واژه انگلیسی و خلاصه شده از کلمه وبلاگ است. بلاگر در واقع به معنی وبلاگ نویسی است. یعنی کسی که وبلاگ نویسی می کند، اما به مرور زمان معنای بلاگر دچار تغییراتی شده است.

چارچوب ظاهری این سریال موزیکال است؛ اما در محتوا و طول مسیر داستان خود، به موضوعات متعددی همچون گرایشات جنسی و تینیجر حاملگی نوجوانان در سنین کم می پردازد.

نباید از بازی درخشان جنیفر لارنس در این فیلم گذشت، شاید اصلی ترین دلیل جذابیت و معروف بودن این فیلم همین بازی درخشان لارنس باشد.

اما شاید جدیدترین اصطلاحی که از ترکیب کلمه بلاگر ساخته شده باشد، ماشین بلاگر باشد. این اصطلاح همانطور که از نام آن پیداست به افرادی اشاره می کند که به ماشین علاقه دارند و به معرفی ماشین های مختلف می پردازند.

آرورا درویس (کودک)؛ لی وان آکن (تینیجر)؛ لیزی پرنتالر (بزرگسال)

به تدریج و با پیشروی در داستان این مجموعه، محبوبیت اسکات بیشتر می شود. داستان به مشکلات پیش آمده برای او و دوستانش می پردازد.

داستان در مورد دختر جوانی به ناک النا گیلبرت است که به تازگی والدینش را از دست داده است و عاشق یک خوناشام در شهرش میشود.

زیرا پدرش فرزند رگینا تیدمان بود، و خانواده نیلسن تنها به دلیل پارادوکس بارتوش و سیلیا وجود داشت.

تیل پاتز (کودک)؛ مکس شیملپ فنیگ (تینیجر)؛ مارک واشکی (بزرگسال)

پس از آن اتفاقات بسیار عجیبی می افتد. این داستان جالب و البته گاها غم انگیز آن را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار می دهد.

این موضوع به قدری برای او تحمل ناپذیر است که قصد دارد خودکشی کند. اما هم کلامی نادین با معلم تاریخش، باعث آرامش او و ایجاد یک رابطه دوستانه جدید می شود.

Report this wiki page